Tuesday, December 17, 2013

შეფასების რუბრიკა


მოსმენა
მოსწავლე ვერ იგებს იგებს მარტივკორესპონდენციებს,ვერიყენებს მოსმენის შესაბამის სტრატეგიებს.
მოსწავლე ზოგჯერ ამოიცნობს კონკრეტულ ინფორმაციას მოსმენილი ტექსტიდან,ახერხებს საკომუნიკაციო სიტუაციის გაგებას.
მოსწავლე მეტ-ნაკლებად კარგად განსაზღვრავს მოსმენის მიზანს იყენებს შესაბამის სტრატეგიებს.გამოიცნობს თანამოსაუბრეთა მიერ გამოთქმულ  დამოკიდებულებას ინფორმაციის გამოთქმის მიხედვით.
მოსწავლე ყოველთვის იგებს საინტერესო აუდიოჩანაწერებს,სწორად ასრულებს შესაბამის დავალებებს.
კითხვა
მოსწავლე კითხულობს დამოუკიდებლად,მაგრამ ვერ იყენებს კითხვის სტრატეგიებს.ზოგჯერ პოულობს დავალების შესასრულებლად საჭირო ინპფორმაციას.
მოსწავლე სწრაფად ვერ პოულობს საჭირო ინფორმაციას და ყოველთვის ვერ ახერხებს მის სწორად გამოყენებასდავალების შესრულების დროს
მოსწავლე კითხულობს გაბმულად,მაგრამ ყოველთვის სწორად ვერ იყენებს კითხვის სტრატეგიებს,ზოგჯერ ვერ პოულობს საჭირო ინფორმაციას დავალების შესასრულებლად.
მოსწავლე კითხულობს თავისუფლად,ადვილად პოულობს და იყენებს საჭირო ინფორმაციას.
წერა
მოსწავლე ელემენტარულ დონეზე ასრულებს დავალების(სავარჯიშოს) ნაწილს.
მოსწავლე დამაკმაყოფილებლად ასრულებს დავალების (სავარჯიშოს) უმეტეს ნაწილს.
მოსწავლე საკმაოდ კარგად და თავისუფლად აკმაყოფილებს ისეთ მოთხოვნებს როგორიცაა შემოქმედებითი მიდგომა,საინტერესო შინაარსი,ენობრივი ბარიერის დაძლევა,აზრის ორიგინალურობა და . .
მოსწავლე თავისუბლად აკმაყოფილებს დავალების ყველა პირობას.
ზეპირმეტყველება
მოსწავლეს არ შეუძლია ინფორმაციის გდმოცემა მკაფიოდ და გასაგებად.
მოსწავლეს
დამაკმაყოფილებლად
შეუძლია დამუშავებულ თემაზე ლაპარაკი.
მოსწავლეს შეუძლია გრამატიკული კონსტრუქციის სწორად გამოყენება.
მოსწავლის გამოთქმა  და ინტონაცია საკმაოდ მკაფიოა  და არ  უშლის ხელს აზრის გადმოცემას

No comments:

Post a Comment