მოსმენა
|
მოსწავლე ვერ იგებს იგებს მარტივკორესპონდენციებს,ვერიყენებს მოსმენის შესაბამის სტრატეგიებს.
|
მოსწავლე ზოგჯერ ამოიცნობს კონკრეტულ ინფორმაციას მოსმენილი ტექსტიდან,ახერხებს საკომუნიკაციო სიტუაციის გაგებას.
|
მოსწავლე მეტ-ნაკლებად კარგად განსაზღვრავს მოსმენის მიზანს იყენებს შესაბამის სტრატეგიებს.გამოიცნობს თანამოსაუბრეთა მიერ გამოთქმულ დამოკიდებულებას ინფორმაციის გამოთქმის მიხედვით.
|
მოსწავლე ყოველთვის იგებს საინტერესო აუდიოჩანაწერებს,სწორად ასრულებს შესაბამის დავალებებს.
|
კითხვა
|
მოსწავლე კითხულობს დამოუკიდებლად,მაგრამ ვერ იყენებს კითხვის სტრატეგიებს.ზოგჯერ პოულობს დავალების შესასრულებლად საჭირო ინპფორმაციას.
|
მოსწავლე სწრაფად ვერ პოულობს საჭირო ინფორმაციას და ყოველთვის ვერ ახერხებს მის სწორად გამოყენებასდავალების შესრულების დროს
|
მოსწავლე კითხულობს გაბმულად,მაგრამ ყოველთვის სწორად ვერ იყენებს კითხვის სტრატეგიებს,ზოგჯერ ვერ პოულობს საჭირო ინფორმაციას დავალების შესასრულებლად.
|
მოსწავლე კითხულობს თავისუფლად,ადვილად პოულობს და იყენებს საჭირო ინფორმაციას.
|
წერა
|
მოსწავლე ელემენტარულ დონეზე ასრულებს დავალების(სავარჯიშოს) ნაწილს.
|
მოსწავლე დამაკმაყოფილებლად ასრულებს დავალების (სავარჯიშოს) უმეტეს ნაწილს.
|
მოსწავლე საკმაოდ კარგად და თავისუფლად აკმაყოფილებს ისეთ მოთხოვნებს როგორიცაა შემოქმედებითი მიდგომა,საინტერესო შინაარსი,ენობრივი ბარიერის დაძლევა,აზრის ორიგინალურობა და ა. შ.
|
მოსწავლე თავისუბლად აკმაყოფილებს დავალების ყველა პირობას.
|
ზეპირმეტყველება
|
მოსწავლეს არ შეუძლია ინფორმაციის გდმოცემა მკაფიოდ და გასაგებად.
|
მოსწავლეს
დამაკმაყოფილებლად
შეუძლია დამუშავებულ თემაზე ლაპარაკი.
|
მოსწავლეს შეუძლია გრამატიკული კონსტრუქციის სწორად გამოყენება.
|
მოსწავლის გამოთქმა და ინტონაცია საკმაოდ მკაფიოა და არ უშლის ხელს აზრის გადმოცემას
|
Tuesday, December 17, 2013
შეფასების რუბრიკა
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment