გაკვეთილის თემა
|
წელიწადის დროები (გაზაფხული, ზაფხული, შემოდგომა,ზამთარი)
| ||
სწავლების საფეხური,
კლასი
|
I საფეხური, Vკლასი
| ||
|
განმავითარებელი
| ||
მოსწავლეთა პროფილი
|
კლასში არის 4 მოსწავლე, ინკლუზიური განათლების საჭიროების მქონე მოსწავლე არ გვყავს,
| ||
გაკვეთილის სასწავლო მიზანი
|
კითხვის უნარ-ჩვევების განვითარება,ახალი ლექსიკური მასალის ათვისება და მათი გამოყენება დიალოგის დროს.გრამატიკული ერთეულების გააქტიურება:Present Simple,Present Continous,კონსტრუქცია there is/are Past Simple (to be).სიტყვათაშეთანხმება.გაკვეთილის ბოლოს მოსწავლეები შეძლებენ ბუნებრივი მოვლენების ამოცნობას,მარტივი პროცესების აღწერას.
| ||
ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრული მისაღწევი შედეგი,ინდიკატორები
|
მიმართულება : მოსმენა
უცხ.v.1 მოსწავლეიგებსმასწავლებლისმითითებებსდასათანადოდრეაგირებსმასწავლებლისმითითებებზე
უცხ.v.2 მოსწავლეიგებსამინდისმარტივპროგნოზსდაამოიცნობსატმოსპერულმოვლენებს
ლაპარაკი
უცხ .v.3 მოსწავლეაღწერსსურათს.ასახელებსსუბიექტს/ობიექტსმიუთითებსმათადგილმდებარეობას, განლაგებას. მიუთითებსაქტივობას, მოვლენებს (ჩამოთვლის ამინდის განსაზღვრელ კომპონენტებს (ქარი,სითბო,სიცივე) მსჯელობს თითოეული სეზონისთვის დამახასიათებელი ამინდის შესახებ.
უვხ .v.5 იყენებს ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებს კომუნიკაციის წარმართვისთვის იყენებს აუცილებელ რესურსებს (წინადადებებს, გამოთქმებს, ფრაზებს)
კითხვა
უცხ .v.6 მოსწავლეიგებსმარტივკორესპონდენციას. ამოიცნობსპაქტობრივინპორმაციას (როდის? რა? სად? როგორ?.....)ამოიცნობსცხრილისმონაცემებს.
უცხ .7. ამოიცნობს მოვლენებს
უცხ.v.8. მოსწავლე ფლობს კითხვის ტექნიკას. კითხულობს ხმამაღლა, გამართულად, გარკვევით ნაცნობ ტექსტებს. იცავს უცხოური ენისთვის დამახასიათებელ ინტონაციას, მახვილს.
კითხვის სტრატეგიები
უცხ .v.9. ცდილობს დამოუკიდებლად ამოიცნობს უცნონი სიტყვების, გამოტქმების მნიშვნელობ ან აცნობიელემენტებისდახმარებით(ილუსტრაციები,კონტექსტი,ნაცნობიფუძე)
უცხ .v.14 . იყენებსრესურსებს
მოიძიებსინფორმაციასსკოალშიარსებული
რესურსებისფარგლებში.
საჭიროებსშემთხვევაშიმოიძიებსსასურველ
ინფორმაციასსკოლისგარეთ.
| ||
წინასწარი ცოდნა
|
მოსწავლეებმა იციან თუ როგორ შეადგინონ მარტივი წინადადებები
| ||
სასწავლო მასალა და რესურსები
|
Pupil’s book,CD, WB,Flashcards,დაფა.
| ||
გაკვეთილის მსვლელობა /საკლასო მენეჯმენტი
|
დრო 45 წუთი
აქტივობა 1
გაკვეთილის თემის წარდგენა მოსწავლეებისათვის
დრო 3 წუთი
მოსწავლეებმა უნდა დაასახელონ წელიწადის დროები,შეძლონ ბუნებრივი მოვლენების ამოცნობა და მარტივი პროცესების აღწერა ინგლისურად.
შეძლონ ბუნებრივი მოვლენების დაკავშირება წელიწადის დროებთან.
აქტივობა 2
ფოტოკოლაჟი
დაკვირვების,გააზრების და შედარების უნარ-ჩვევების გამომუშავება
დრო 3 წუთი
აქტივობა 3
გონებრივი იერიში
მეხსიერებისა და მოტივაციის გაზრდა
ორგანიზებულობა:ჯგუფური
დრო: 5 წუთი
კლასი დაყოფილია 2, ჯგუფად.ფოტოკოლაშის ნახვის შემდეგ,ჯგუფებს ეძლევა თითო წელიწდის დრო და უნდა გააკეთონ კომენტარი.
აქტივობა 4
კითხვა-პასუხი
მოსწავლეთა გონების აქტივიზაცია,დაინტერესება.
ორგანიზებულობა:მთელი კლასი
დრო: 10 წუთი
მასწავლებელი სვამს კითხვას:გსმენიათუ არა რა იწვევს გაზაფხულიშეცვლას
ზაფხულით და შემოდგომის შეცვლას ზამთრით?
აქტივობა 5
მინი-ლექცია
ორგანიზებულობა:მთელი კლასი
დრო: 8 წუთი
მასწავლებლის მინი-ლექცია ეხება პოპულარულ თემას ამინდის შესახებ.
აქტივობა 6
ტესტები და გამოცანები
შეძენილი ცოდნის გააზრება და განმტკიცება
ორგანიზებულობა: ჯგუფური
დრო: 7 წუთი
სახელმძღვანელოში მოსწავლწეებმა უნდა დაალაგონ ფრაზები
ამინდის შესაფერის ნახატთან.ამინდი უნდა დაალაგონ შესაბამის წელიწად
ის დროსთან.
აქტივობა 7
საშინაო დავალება
დრო: 5 წუთი
შემოქმედებითობის გამოვლენა,გრამატიკული და ლექსიკური სტრუქტურების გამოყენება,მართლწერის წესების გამოყენება.დავალება:მოსწავლეებმა უნდა მოიძიონ ინტერნეტით ინფორმაცია თუ როგორი ამინდია ამ კვირაში საქართველოში, ინგლისში.
|
Tuesday, December 17, 2013
გაკვეთილის გეგმა
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment