Wednesday, December 18, 2013

პროექტი

ინგლისური და ქართული ტრადიციული დღესასწაულები ჩვენს რეალობაში
 მთავარი  თემა: ინგლისური და ქართული
tტული ტრადიციული დღესასწაულების წარმოშობა , მათი ,მახასიათებლების გამოვლენა და ერთმანეთთან შედარება
პროექტის სრული აღწერა: მოსწავლეები  მოიძიებენ ინფორმაციას ქართულ და ინგლისურ ტრადიციულ დღესასწაულებძე , გამოიკვლევენ მათ წარმოშობას, რატომ და როდიდან დაიწყეს მათი აღნიშვნა , რა ცვლილება გამოიწვია მათმა, როგორც დღესასწაულების შემოღებამ  სალიტერატურო ენაში , როგორ აღნიშნავდნენ  მათ ადრე  და დღესდღეობით  . მოსწავლეებს შეეძლებათ შექმნან შესაფერისი სადღესასწაულო  კოსტიუმები, დაწერონ ესეები,  აღნიშნულ თემაზე და ა. შ. მოაწყონ ვიქტორინა, შექმნან კედლის გაზეთი და ბროშურები.
მიზნები: მოსწავლეებში სამეტყველო    (ლაპარაკის, წერის, კითხვის) უნარ–ჩვევების გამომუშავება და ინფორმაციის  მოძიების, შესწავლილი მასალის  პრაქტიკაში  გამოყენების უნარის განვითარება;
პროექტის აქტუალობა:  სამიზნე ქვეყნების კულტურული თავისებურებების  გაცნობა, ინფორმაციის გაცვლა–გამოცვლა, მსგავსებებისა და განსხვავებების გამოვლენა, სჰეფასება და ერთმანეთთან შედარება;
მონაწილეთა ასაკი: 13–14 წელი;
ვადები/ ხანგრძლივობა:1  კვირა;
მოსალოდნელი შედეგები: კედლის გაზეთის, მინი სპექტაკლის, ბროშურების/ ბუკლეტების შექმნა;
საჭირო  რესურსები: თაბახის ფურცლები; პროექტორი; , კომპიუტერი;
პროექტის მსვლელობა: მოსწავლეთა ჯგუფების ჩამოყალიბება და მათი რაოდენობის განსაზღვრა თითოეულ ჯგუფში, ჯგუფის მიერ  დღესასწაულების შერჩევა და მუშაობის  პროცესის დაგეგმვა, ინფორმაციის მოძიების პროცესი, ბიბლიოთეკებში სტუმრობა, ინტერნეტის  გამოყენება, მოძიებული მასალების განხილვა და შეფასება, საბოლოო  პრეზენტაცია, მინი სკეტჩი, ურთიერთშეფასება;
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ ესგ–სთან კავშირი: ინგლისური ენა–გაიღრმავებენ ცოდნას და გამოიმუშვებენ  სამეტყველო უნარ–ჩვევებს, ისტორია– ერთმანეთს შეადარებენ სამიზნე  ქვეყნებში ამ დღესასწაულების  წარმოშობის  წინაპირობებს და მათ განვითარებას. ისტ–ი პრეზენტაციის უნარს განივითარებენ , ისწავლიან ელექტრონული ინფორმაციის გამოყენებას, ბლოგების შექმნას და სხვადასხვა მასალიტ საკუთარი ნამუშევრის გამდიდრებას;
პროექტის ხელ–ლი: ნ. კოკოზაშვილი






შედეგების
მისაღწევად განხორციელებული
ქმედებები
საქმიანობის გაწერა დროში
საქმიანობი
განმახორციელებელი
მოსწავლეები
საქმიანობის
განხორციელებაზე
პასუხისმგებელი
პირი
საქმიანობის რესურსები
1.
ჯგუფის  შეკრება
15,12

მთლიანი ჯგუფი
მ.მუსელიანი
საკლასო ოთახი
1.1
წინარე ცოდნის შეჯერება
16,12

მთლიანი ჯგუფი
ბ.გუჯეჯიანი
საკლასო ოთახი
1.2
დავალებების
განაწილება
17,12

დ.ლიპარტელიანი
მ.მეშველიანი
ი.ჯანხოთელი
ც.ჩანქსელიანი
მ.მუსელიანი
საკლასო ოთახი
2
გამოკითხვის ჩატარება მოსახლეობაში –ქართული ტრადიციების შესახებ, ფოტო და  ვიდეომასალის მოძიება
18,12
7,06

მ.მუსელიანი
რვეული
საწერი კალამი
3
ინტერნეტის საშუალებით ინგლისში არსებული ტრადიციების  შესახებ ინფორმაციების მოძიება თავისი ფოტო–ვიდეო მასალებით
19,12

ბ.გუჯეჯიანი
ბ.ლიპარტელიანი
თ.ლიპარტელიანი
ა,ჩანქსელიანი
კომპიუტერი
4
 მოძიებული
ინფორმაციის
საფუძველზე ვიდეოჩანაწერის გაკეთება
10,12

ვ.ტვილდიანი
ლ.მუსელიანი
ს.ტვილდიანი
კომპიუტერი
5
პრეზენტაცია
21,12

მ.მუსელიანი
მ.მუსელიანი
კომპიუტერი და პროექტორი









No comments:

Post a Comment